Re: Problem z myszką

Autor: Tasiorsa <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 21:09:17 MET

W dniu 2010-02-02 20:09, rageofhonor pisze:
> Jak naprawić lewy klikacz w bezprzewodowej myszce firmy Trust Item no:
> 14518
>
> Problem jest następujący lewy klikacz działa jak chce. Jak się go mocno
> przyciśnie czasami działa bez problemów. Mocniej: to wtedy robi 2x
> kliknięcie albo wcale. Czy można to jakoś naprawić? Problem w tym że
> producent już nie produkuje tego modelu a nich chcę stawiać 2 bazy bo
> mam jeszcze klawiaturę bezprzewodową tego samego producenta. Czyli
> klawiatura i mysz idą po jednej bazie. Kiedyś próbowałem wymienić
> [...]
Przerabialem temat w myszkach logitecha (G7, MX Revolution)
Fabrycznie jest tam Omron D2F-7N aktualnie nie produkowany zastapiony w
USA przez D2F-J (W Polsce nie do dostania) Ale na Europe Omron produkuje
D2F211 i te sie swietnie sie nadaja.
Mozna je kupic w TME
http://www.tme.eu/html/PL/mikroprzelaczniki-serii-d2f/ramka_1469_PL_pelny.html

--