Re: Mysz radiowa czy bluetooth - do laptopa co lepsze?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 12:59:13 MET

JoteR wrote:
> kilkunastu lat używania notebooków nie zdarzyło podłączyć gryzonia -
> touchpad (a wcześniej w PowerBooku kulka) całkowicie wystarczały.

Mam podobne podejscie, ale niestety np. na Asusie EEE PC900 nie da sie
pracowac bez myszki czy trackballa. Wbudowany touch pad jest
_beznadziejny_, absolutnie nie nadaje sie do codziennego uzywania, nawet w
sytuacjach awaryjnych sprawdza sie kiepsko.

A moze ktos slyszal o zewnetrznym module trackpointa / pointing sticka? :)
Chetnie wbudowalbym cos takiego do EEE...

--
KILu