Re: Irytujacy problem z myszka pod Windows 7

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 12:54:36 MET

Lukas wrote:
> Zmienilem ustawienia BIOS-u, ale nie pomoglo.

...bo niby dlaczego mialoby pomoc? :)

> W jaki sposob moge reinstalowac sterowniki?

Mozesz sprobowac usunac oryginalne i pozwolic systemowi zainstalowac mysz
na nowo, ale nie sadze, by to pomoglo. Jestem w zasadzie przekonany, ze
wina lezy po stronie kabla.

> Sterowniki producenta sa niedostepne.

To coz to za "producent"?

> klawiatura wbudowana w laptopa
> nie dziala poprawnie, tj. po kliknieciu w "u" wyswietlane jest "4", "o

Ekhm... wylacz numlock? :) Fn + odpowiedni klawisz, wszystko masz w
instrukcji, zreszta wystarczy uwaznie przyjrzec sie klawiaturze...

> Nie jestem zachwycony Win 7.

A jaki to ma zwiazek z reszta watku? :)

--
KILu