Re: [OT] Mysz radiowa czy bluetooth - do laptopa co lepsze?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 14:29:52 MET

"KILu" napisał:

> niestety np. na Asusie EEE PC900 nie da sie pracowac bez myszki
> czy trackballa. Wbudowany touch pad jest _beznadziejny_, absolutnie
> nie nadaje sie do codziennego uzywania,

Nie wierzę. Nie wierzę, że może być coś obrzydliwszego niż touchpad w
MSI-WIND. To już klawiatura w "gumowym" ZX Spectrum była milsza w dotyku,
chociaż nawet jego zagorzali zwolennicy przyznawali, że mieli wrażenie
głaskania trupa. A jednak nigdy nie przyszłoby mi do głowy, żeby podłączyć
do niego gryzonia (w sensie do Wicherka, nie do Spectrumny). A wszak
wątkotwórca ma (jak wynika z wistującego postu)normalnego laptopa, tam
touchpad siłą rzeczy musi być dużo lepszy, zresztą ostatnio zgrzytając na
Wicherku przesiadłem się na chwilę na jakiegoś marketowego badziewiaka - co
za ulga dla kciuka.

> nawet w sytuacjach awaryjnych sprawdza sie kiepsko.

Bo praca na laptopie czy netbooku jest sytuacją awaryjną. Do normalnej pracy
służy, jak wiadomo, stacjonarny komputer ;->

JoteR