Tuner HDMI

Autor: Jasko Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 14:06:03 MET

Witam.

Nietypowe pytanie mam... a przynajmniej tak mi się wydaje. Poszukuję
czegoś w stylu "tunera" telewizyjnego z wejściem HDMI. W zasadzie to
wszelkie inne opcje niepotrzebne a nawet lepiej jakby ich nie było
(czyli "tuner" bez tunera, samo złącze HDMI). Mile widziane na USB lub
FireWire, ponieważ w komputerze brak wolnych PCI. Czy ktoś coś takiego
w ogóle widział? Potrzebuję z możliwie najmniejszymi stratami nagrać
sygnał HD 720p@50fps, który mam dostarczony za pomocą złącza HDMI.
Urządzenie wyjściowe ma też złącze analogowe... ale jakoś nie wydaje
mi się aby udało się to przechwycić bez wspomnianych strat. Byłbym
wdzięczny za pomoc.

--
Pozdrawiam,
Jaśko Bartnik