Re: Tuner HDMI

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 14:36:37 MET

Jasko Bartnik wrote:
> Nietypowe pytanie mam... a przynajmniej tak mi się wydaje. Poszukuję
> czegoś w stylu "tunera" telewizyjnego z wejściem HDMI. W zasadzie to
> wszelkie inne opcje niepotrzebne a nawet lepiej jakby ich nie było
> (czyli "tuner" bez tunera, samo złącze HDMI). Mile widziane na USB lub
> FireWire, ponieważ w komputerze brak wolnych PCI.

A PCI-E ma? :)
www.allegro.pl/item830690833.html
Obawiam sie, ze taniej sie nie da. Dobrym polsrodkiem bylaby stacjonarna
nagrywarka, ale nie znam modelu, ktory posiadalby wejscie hdmi/dvi, a i ze
znalezieniem czegos z wejsciem component w HD moga byc problemy.
Pewnie byloby prosciej cos doradzic gdybys napisal co jest zrodlem
sygnalu.

--
KILu