Re: źle wgrany bios

Autor: Zyga <zyga.dude_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 16:15:05 MET

Papa Smurfs pisze:

> to zależy od twojej płty, czy ona takie coś poitrafi, jeśli tak to
> powinieneś mieć to opisane w dokumentacji,

Za manualem płyty:
If the Flash Memory Writer utility is not able to
successfully update a complete BIOS file, the system may not boot. If
this happens, call the ASUS service center for support.

> w każdym razie jak twoja płyta takiej możliwości nie ma to pozostaje
> jeszcze
> opcja zakupienia twojej kości biosu z wrganiem biosu twojej płyty

po co kupować kość? przecież kość jest.

  (można
> znależć w necie takie usługi i są dość tanie)

Ceny w necie widziałem 25pln za wgranie biosu.

wtedy zamawiasz i wymieniasz
> kostkę i po ptakach, bo wyżucanie płyty z powodu uszkodzenia biosu jest
> bardzo niepoważne, ale dość częste:O)

gdy wartość wgrania biosu przewyższa cenę płyty to jest to całkiem
rozsądne.