Re: źle wgrany bios

Autor: Papa Smurfs <Papcio_at_zagurami.eu>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 17:09:03 MET

Órzytkownik "Zyga" napisał:
> Za manualem płyty:
> If the Flash Memory Writer utility is not able to
> successfully update a complete BIOS file, the system may not boot. If
> this happens, call the ASUS service center for support.

no to "call the ASUS service center for support" powodzenia:O)
poszukaj w sieci, wpisz w google nazwę swojej płyty i bios i te sprawy, coś
moze znajdziesz

> po co kupować kość? przecież kość jest.

tak, tylko musiał byś ją teraz temu komuś, kto je nagrywa wysłać pocztą,
więc taniej jest kupić nową z wgranym bioisem, takie osoby takie kości
często posidają:O)

> Ceny w necie widziałem 25pln za wgranie biosu.

a nowa płyta chyba droższa?:O)

> gdy wartość wgrania biosu przewyższa cenę płyty to jest to całkiem
> rozsądne.

to ile ta twoja płyta kosztowała?:O)