Prosba o ocene zestawu z marketu

Autor: Mariusz <spam.robots_at_mniam.com>
Data: Sun 29 Nov 2009 - 11:27:00 MET

Witam,
Wstydliwie musze przyznac, ze moja wiedza na temat podzespolow
zatrzymala sie na etapie GF4Ti i Athlonow XP :) Zamierzam kupic nowy
komputer, ktory bedzie mi sluzyl glownie do przegladania internetu,
pracy (aplikacje biurowe), rzadziej jakiejs rozrywki w postaci filmu,
czy niezaawansowanej graficznie gierki. Jeden z marketow bedzie mial
wkrotce w sprzedazy zestaw komputerowy o nastepujacej konf.:

- procesor Intel Dual Core E6300 2,8 GHz
- pamiec 3 GB
- dysk twardy 500 GB
- k. graf. GB GF9400 GT //GB oznacza chyba GigaByte?
- naped DVD +/- RW
- czytnik kart pamieci 9-1
- monitor 21,5" //chyba Samsung
- bezprzewodowa mysz i klawiatura
- Windows 7 Home Premium

Cena za calosc to 1999. Waszym zdaniem oplaca sie, czy lepiej poszukac
komputera gdzies indziej? Poza monitorem i karta graficzna nie podaja
zadnych szczegolowych danych odnosnie podzespolow, wiec plyta glowna to
moze byc jakis ECS, zasilacz Megabajt i tak dalej.. Na pewno co bym z
czasem zrobil po zakupie tego komputera, to wymienil zasilacz na jakis
markowy, do ktorego trafilby wentylator Papst, do tego radiator z
heat-pipe na karte graficzna, o ile ten GF dostarczany jest bez niego,
no i regulator obrotow na wentylator procesora, mam nadzieje ze przy 5V
nie bedzie sie przegrzewal..

Za odp. dziekuje i pozdrawiam

--
Mariusz