Re: sterowniki-nie daję sobie rady

Autor: Tomek <marekjan63_at_o2.pl>
Data: Sun 29 Nov 2009 - 11:38:23 MET

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:1vyrhostmcza5$.dlg@smutas.org...
> Dnia 28.11.2009, Tomek napisał(a):

> Spokojnie, przy odrobinie cierpliwości dasz radę. :D

Witam,
Dałem radę jedynie z
NVIDIA nForce2 System Drivers for MCP2 of SB
ze strony
http://www.iurl.pl/?AUavd
Był tam plik NF2_MCP2.zip
w nim katalog W2K-XP
jego rozpakowałem i setup- nie ma znaków zapytania
w kontrolerze gier i video (a czy działają to nie wiem, nie sprawdzałem).
To jest dla mnie jasne, klarowne, logiczne, prowadzące po sznurku
wiadomo czego się spodziewać, jest to intuicyjne.

Z tą stroną nVidia to najlepiej jakby piorun spalił te serwery,
strony i aby wreszcie ktos logicznie myslacy to na nowo zrobił.
a przede wszystkim aby autor takiej strony dał wyszukiwarkę
wewnętrzną w tym gąszczu.
Za niedługo ludzie po minięciu "siątki" NIC w tym Internecie NIE
znajdą. Na samo hasło w googlach o sterowniki do karty nVidia
wyszło ponad 250.000 zwrotów. To jest po prostu CHORE.
Jeśli ktoś z Was ma możliwość wysłania na jakiś serwer pliku *.zip
z tymi cholernymi sterownikami i dania mi linka na ten serwer
to byłbym wzdzięczny. Dziś będę formatował ten dysk bo
pewnie w samych Windowsach się nieźle namieszało od tych prób.

> Gdzieś mam te sterowniki i jeśli nie zależy Ci na najnowszych to jak je
> znajdę mogę je gdzieś wystawić.

Co do "aktualności" sterowników to się na tym nie znam
natomiast chciałbym pod Windows 2000 (drugi system) zainstalować
Flight Simulator model 95, który na tym komputerze powninen pójść.
Chciałbym aby to zadziałało, mam tą płytkę parę lat, ale zawsze
do tej pory było tak znaczne zamulenie komputera, "skoki" poczas gry
 że odinstalowałem tą grę.. W inne gry grać nie będę.

Poza tym pierwszy raz zetknąlem się ze zjawiskiem ruszajacego
się suwaka ustawień ekranu (rozdzoelczość) a po zmianie rozdzielczości
i poleceniu zastosuj nie nastąpiła ŻADNA zmiana.
Czegóż to człowik jeszcze nie uświadczy.

Czy po zainstalowaniu na pri.master systemu XP (okrojone-MX-7)
mam WYPIĄĆ ten HDD-0 i instalować drugi system na HDD-1
ustawionym jako pri.slave? (i tasiemkami i zworkami).
To, czy system będzie z dysku HDD-0 czy HDD-1 będę
decydował w BIOS-ie, podczas startu ustawiając kolejność
bootowania- tak jak to robię dziś. To mi pasuje.

Podziękowania.
Tomek.