Re: Prosba o ocene zestawu z marketu

Autor: BUNIEK <NO_mbuniek_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 01:12:06 MET

> Witam,
> Wstydliwie musze przyznac, ze moja wiedza na temat podzespolow zatrzymala
> sie na etapie GF4Ti i Athlonow XP :) Zamierzam kupic nowy komputer, ktory
> bedzie mi sluzyl glownie do przegladania internetu, pracy (aplikacje
> biurowe), rzadziej jakiejs rozrywki w postaci filmu, czy niezaawansowanej
> graficznie gierki. Jeden z marketow bedzie mial wkrotce w sprzedazy zestaw
> komputerowy o nastepujacej konf.:
>
> - procesor Intel Dual Core E6300 2,8 GHz
> - pamiec 3 GB
> - dysk twardy 500 GB
> [...]

Musialbym przeliczyc co moge miec za podobna cene u moich zrodel, natomiast
konfiguracja do wymienionych zastosowan jest OK. dobrze ze jest juz Windows
7 nie kupuj Visty chyba ze jakis darmowy up do 7 (cos sie takiegiego
pojawia). Jak bedzie juz dostepny ten zestaw wez everesta jakiegokolwiek na
pen`ie i zrob raport abys wiedzial co tam siedzi, jak ktos napisal moze byc
totalny shit lub niskie modele dobrych producentow.
Przy czym nawet jak ten zestaw bedzie mial 10% nizsza wydajnosc niz podobny
na lepszych gratach to w opisanych zastosowaniach nie wylukasz roznicy.

Buniek