Re: P5Q SE Plus, E5200, podkręcanie

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 16:09:12 MET

"Rafał" <bezspamuXXX@gazeta.pl> wrote in message
news:4B0D2870.23F97E4F@gazeta.pl...
> Płyta : Asus P5Q SE Plus
> Procesor : E5200, 2.5 GHz
> Pamięci : GEIL (2x 1GB) DDR2 PC2-6400 800MHz
>
> Jak ten sprzęt delikatnie podkręcić?
> Nie, żebym był fanem podkręcania, ale tak edukacyjnie
> chciałem sprawdzić możliwości.
>
> W Biosie niestety wszystko jest na 'Auto', tak wiec nie wiem
> jaka wartość jest, czyli nie wiem na jaką ustawić, żeby było
> tak 10% więcej.

Zainstaluj Asus EPU Engine, podkrecisz suwakiem a soft nawet sam ograniczy
czestotliwosc FSB i pamieci jesli sprzet jest slabo obciazony, mniej grzeje
i mniej wyje. Podkrecam regularnie E5200 na Asusie P5QLE do ok 3GHz kiedy
gram w cos nowszego i przez kilka godzin nic sie nie dzieje. W obudowie brak
dodatkowych wentylatorow, grafika chlodzona pasywnie.

Pozdrawiam
Kamil