Re: mogę prosić o ocenę ?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 15:58:27 MET

reles pisze:

> Nie AM2(+), tylko AM3. Jeśli chcesz odświeżać w przyszłości to nowsze
> AM3 będzie pod tym względem lepsze.

IMO komputer powinno się składać na chwile obecną a nie na "rozbudowę",
która ma sens do pół roku od zakupu... Potem jest to idiotyczne (bo
zakup podzespołów, przy których byłby sens jeszcze jakiś czas potem nie
jest zwykle opłacalny na chwile obecną). Ja stosuje politykę modularnego
upgrejdowania komputera i dobrze na tym wychodzę (nigdy nie mam żadnych
super wypasionych bebechów ale tez nie zdarzyło się abym "obudził sie z
ręką w nocniku" - najnowsze gry chodzą mi tak czy inaczej i nie zraza
mnie brak AAx16 i detali na najwyższym poziomie :P)

Pzdr, OMSON