Re: Czy jestem skazany na matryce TN?

Autor: Sebastian <nospam_at_nospam.com>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 13:39:33 MET

Q pisze:

> tak, wyczytalem ze ma katy i kolory lepsze niz TN,
> ale sa to dla mnie drugorzedne parametry;
>
> czy on nie ma przypadkiem gorszego kontrastu
> (i ew. czasu reakcji) niz dobre matryce TN?

Kontrast 800:1 na PVA albo IPS daje znacznie ładniejszy obraz niż
50000:1 na TN, to jakiś marketingowy bełkot. Z czasami reakcji to te
wartości 2ms czy 3ms dla TN nie wiadomo co tak naprawdę co mierzli.

Duże matryce PVA mają problem z input lagiem, a ten dell 2209wa w
zasadzie nie ma wad. I czas reakcji i input lag znakomity do gier. Czerń
gorsza niż PVA, ale TN bije pod każdym względem.

To tak jak porównywać jamnika "600W super BASSS POWER" i wzmacniacz
Yamaha czy Nad 90W na kanał :) Na cyferki nie zawsze można patrzeć.

--
Pozdrawiam
Sebastian