Re: HD4850 i tryby 2D/3D

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 00:02:16 MET

Dnia Mon, 23 Nov 2009 22:05:45 +0000 (UTC), Gil napisał(a):

> Te wartości do default przy ustawieniu 3D.
> Uruchom ATI CCC. Kliknij na zakładkę "Ati Overdrive"
> i na samym dole masz "Current Values" GPU oraz Memory Clock.
> Tylko poczekaj 15 sekund bo pewnie uruchomi się w 3D z default values.
> Ati powerplay sam reguluje częstotliwości 2D/3D (przynajmniej przy nowych
> sterownikach i biosie karty)

Sterowniki z konca wrzesnia br., karta ma bios z czerwca 2008. A
czestotliwosci sa caly czas 650/1000 Mhz. Nie spadaja wcale :/
Jedyne co osiagnalem grzebiac w CCC (w OverDrive) to tyle, ze wylaczyl sie
wiatrak, ale karta ma teraz okolo 45*C czyli tylko 3*C wiecej niz z
wiatrakiem. Gdy wlacze test w Overdrive to temperatura rosnie i wlacza sie
wiatrak.
Nadal jednak nie wiem czemu karta musi pracowac caly czas w 650/1000.

--
pozdrawiam
Norbert