Re: Prośba o pomoc DELL INSPIRON 1501

Autor: Marcin Zawadzki <zawias_at_gmail.com>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 23:19:56 MET

On Nov 19, 9:47 pm, "Irokez" <henr...@op.pl> wrote:
> Użytkownik "Marcin Zawadzki" <zaw...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:6d289bcc-b376-4de8-9f82-4fb302ae2e08@a21g2000yqc.googlegroups.com...
> On Nov 19, 6:48 am, "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> wrote:
> [...]> Nie chce wyszukać bo orginalnie był zainstalowany Win Vista a teraz mam
>
> [...]
>
> Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałem, ale ja zrobiłbym tak:
> Wchodzę na support.euro.dell.com klikam na download drivers, wpisuję
> service tag number. Ponieważ laptop był zanabyty z Vistą, to stronka
> [...]
[...]
Rzeczywiście, tylko stery pod Vistęi 7. BTW - a która Siódemka 64b?
Jeśli coś powyżej Home (ale chyba nie, bo Inspiron, to domowy laptop),
to mógłbyś sobie za darmochę, legalnie, zwirtualizować XP'ka i nie
martwić się sterami. U mnie wirtualny XP pod 7 działa przepysznie. No,
ale zaczynamy się odsuwać od tematyki grupy. Zaraz nas ktoś
ochrzani :)

--
pozdrawiam
Marcin Zawadzki