obejscie braku uprawnien do instalacji drukarki?

Autor: DeSola <pablo8791_at_op.pl>
Data: Fri 20 Nov 2009 - 00:30:53 MET

Witam, posiadam laptopa sluzbowego niestety nawet aby zainstalowac glupia
drukarke trzeba leciec do admina zeby wlaczyl uprawnienia, czy istnieje
jakikolwiek sposob obejscia tego problemu czyli zainstalowanie drukarki bez
znajomosci hasla i tym samym logowania sie jako admin? Powiem uczciwie nie
chce mi sie znowu leciec do biura i zawracac im gitare zeby mi kazda
pierdole wgrali :( drukarka ladnie sie wykrywa jako nowe urzadzenie usb ale
sterownikow juz nie moge zainstalowac bo zada hasla i uprawnien
administratora.

pozdrawiam

M.

ps prosze trzymac sie tematu posta i nie pouczac mnie, ze to niemoralne albo
ze rodzina radia maryja mnie za cos takiego wyklnie itp - trzymajmy sie
tematu (mozna lub nie mozna)