Re: Prośba o pomoc DELL INSPIRON 1501

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 22:47:08 MET

Użytkownik "Marcin Zawadzki" <zawias@gmail.com> napisał w wiadomości
news:6d289bcc-b376-4de8-9f82-4fb302ae2e08@a21g2000yqc.googlegroups.com...
On Nov 19, 6:48 am, "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> wrote:
[...]
> Nie chce wyszukać bo orginalnie był zainstalowany Win Vista a teraz mam
> Win
> XP
[...]

Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałem, ale ja zrobiłbym tak:
Wchodzę na support.euro.dell.com klikam na download drivers, wpisuję
service tag number. Ponieważ laptop był zanabyty z Vistą, to stronka
listuje mi stery pod Vistę. Na to ja klikam zmień system operacyjny na
XP i już po kłopocie.

Żeby sie tak ze wszystkim dało, ale z Inspiron 1750 sie nie da.
No ale z 7-ką 64bit przyjechał. Zobaczym jak to działa.

--
Irokez