Re: Sinus na baterii w UPS

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 09:59:06 MET

Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:he28p1$2rt$1@news2.ipartners.pl...

> Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości

> BackUps (dla potomnych, nie mylic z seria SMART) to imho sprzet jak wiele
> innych... u mnie nie sprawdziwy sie, niestety ale wiele switchy sieciowych
> lub bardziej skoplikowanych urzadzonek sieciowych odmawia wspolpracy po
> przelaczeniu sie na zasilanie bateryjne tegoz upsa... urzadzenia sie
> zawieszaja.
> Kiedys mialem jakiegos bardzo starego BackUps i szybkosc przelaczania sie
> w chwili braku zasilania sieciowego byla... zbyt wolna dla niektorych
> zwyklych switchy soho.

To jeden temat mamy wyjaśniony.

> W sensie ?

Zdziwiłem się istnieniem tego guzika do ustawiania AVR. Nigdy takiego nie
widziałem.
W istocie rzeczy AVR włącza odczepy z autotransformatora zmieniające
napiecie skokowo o kilkanaście procent. Nie ma tam żadnej stabilizacji.
Takie odczepy są dwa, czasem trzy a czasem jeden. Teoretycznie momenty
przełączania poszczególnych stopni mogą być jakoś sterowane. Tyle, że nie
spotkałem się z czymś takim.