Re: Sinus na baterii w UPS

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 02:58:48 MET

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
news:he21j4$n5$1@node1.news.atman.pl...

> Ja nie pisałem o Smartach. Znacznie bardziej popularna jest seria Back.

BackUps (dla potomnych, nie mylic z seria SMART) to imho sprzet jak wiele
innych... u mnie nie sprawdziwy sie, niestety ale wiele switchy sieciowych
lub bardziej skoplikowanych urzadzonek sieciowych odmawia wspolpracy po
przelaczeniu sie na zasilanie bateryjne tegoz upsa... urzadzenia sie
zawieszaja.
Kiedys mialem jakiegos bardzo starego BackUps i szybkosc przelaczania sie w
chwili braku zasilania sieciowego byla... zbyt wolna dla niektorych zwyklych
switchy soho.

> Proszę?

W sensie ?

Tylko prosze napisz, ze nie wymagasz odemnie dokladnej, technicznej
interpretacji tego co opisalem powyzej (zagadnienie AVR), wiem, ze znasz sie
na rzeczy, poniewaz kiedys juz prowadzilismy dyskusje na temat upsow ;)

--
doom3