Re: Bios czy plyta?

Autor: Tajan <tajan_at_interia.pl>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 18:24:23 MET

----- Original Message -----
From: "Papa Smurpfs" <Papao@zagurom.eu>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Wednesday, November 18, 2009 5:16 PM
Subject: Re: Bios czy plyta?

> wiesz, może napierw podłącz zwykłą klawiaturę ps2, i dopiero wejdź do
> biosu,
> ale jeśli faktycznie bios jakieś błędne sumy kontrolne wykrywa w biosie to
> musisz uaktualnić bios, nie wiem jak to się robi w twojej płycie, z
> dyskietką czu DC startowym robi się w momencie gdy bios jest na tyle
> zwalony że nie daje oznak życia, ale skoro u ciebie się odpala to po
> prostu wejdź do niego za pomocą klawiatury ps2 i pozmieniaj, uaktulanij,
> nie wiem co tam ta twoja płyta potrafi

BIOS daje oznaki życia, jednak wymaga naciśnięcia klawisza, czego nie mogę
zrobić, bo klawiatura nie działa (ani na ps2, ani na usb). Lepiej było, gdy
był całkowicie zwalony, gdyż wtedy uaktywnił się jego BootBlock, który
pozwalał na start sytemu z dyskietki i tym samym jego flesh'owanie.
Niestety, nieroztropnie resetując przywróciłem ten Bios do życia :-)
Teraz szukam sposobu, aby go znowu zepsuć :-)

Tajan