Re: Bios czy plyta?

Autor: Papa Smurpfs <Papao_at_zagurom.eu>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 17:16:17 MET

Órzytkownik "Tajan" napisał:
> Czy ta opcja zadzała w moim przypadku, czyli gdy nie jest zakończona
> procedura BIOS (nie dochodzi do próby wczytywania systemu z dysku)?

wiesz, może napierw podłącz zwykłą klawiaturę ps2, i dopiero wejdź do biosu,
ale jeśli faktycznie bios jakieś błędne sumy kontrolne wykrywa w biosie to
musisz uaktualnić bios, nie wiem jak to się robi w twojej płycie, z
dyskietką czu DC startowym robi się w momencie gdy bios jest na tyle zwalony
że nie daje oznak życia, ale skoro u ciebie się odpala to po prostu wejdź do
niego za pomocą klawiatury ps2 i pozmieniaj, uaktulanij, nie wiem co tam ta
twoja płyta potrafi