Re: Bios czy plyta?

Autor: gebi <gebi_KASUJ_TO__at__I_TO_poczta.fm>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 16:18:17 MET

Użytkownik "Tajan" <tajan@interia.pl> napisał w wiadomości
news:he109s$it1$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Papa Smurpfs" <Papo@hopsa.eu> napisał w wiadomości

> Czy ta opcja zadzała w moim przypadku, czyli gdy nie jest zakończona procedura
> BIOS (nie dochodzi do próby wczytywania systemu z dysku)?
No cóż wypadałoby jeszcze wiedzieć jaką miałeś kolejność startu systemu, czy
dyskietka lub CD było przed dyskami, bo inaczej to chyba nie uda Ci się w ten
sposób.
Zawsze zostaje Ci jeszcze sposób drugi przedstawiony przez Papę, tzn. podmiana
na żywca kości z BIOS-em. Robiłem tak kiedyś na płytce ECS K7S5A i metoda
świetnie działa. Polecałbym jedynie przed uruchomieniem komputera sprawnego
podważyć kość, tak aby nie było problemów z jej wyjęciem i żeby nie siłować się
z nią wtedy gdy komputer już działa, tylko lekko podważyć i podmienić.