Re: Bios czy plyta?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 16:24:58 MET

Dnia Wed, 18 Nov 2009 14:46:18 +0100, teddy napisał(a):

> Nie ruszy :-( Próbowałem. Należałoby przestawić odpowiednią opcję w
> BIOS'ie. Tylko jak do niego wejść i ją przestawić? :-)

No tak, IMO w tej płycie defaultowo USB keyboard support jest disabled. Jak
zresetowałeś cmos to przerąbane. Przed tym mogło być ustawione na enabled,
trzeba było sprawdzić. Teraz bez wyjęcia i przeprogramowania biosu nic nie
zrobisz dalej. A na dobitkę wydaje mi się że to raczej nie jest awaria
biosu tylko czegoś innego i nawet naprawa biosu nie ruszy płyty.

--
Jacek