Re: Bios czy plyta?

Autor: Tajan <tajan_at_interia.pl>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 18:13:10 MET

Użytkownik "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:he13cd$l6r$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Tajan" <tajan@interia.pl> napisał w wiadomości

> No cóż wypadałoby jeszcze wiedzieć jaką miałeś kolejność startu systemu,
> czy dyskietka lub CD było przed dyskami, bo inaczej to chyba nie uda Ci
> się w ten sposób.

W razie czego, mógłym odpiąć "zbędne" napędy i tym samym wymusić start z
dyskietki, ale problem jest w tym, że do startu systemu nie dochodzi, gdyż
wcześniej trzeba nacisnąć klawisz F1 a klawiatura nie działa :-)

> Zawsze zostaje Ci jeszcze sposób drugi przedstawiony przez Papę, tzn.
> podmiana na żywca kości z BIOS-em. Robiłem tak kiedyś na płytce ECS K7S5A
> i metoda świetnie działa.

Trochę ryzykowny sposób, bo można zostać z dwiema niesprawnymi maszynami :-)
Ale jak nie znajdę innego sposobu, to spróbuję poszukać takiej płyty. Ale
szanse na jej znalezienie są chyba niewielkie, bo sprzęt już nieco leciwy.

Tajan