Re: Rozdzielczosc 4:3, ekran 16:9 ?

Autor: ąćęłńóśżź <usun_to_at_wp.eu>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 16:08:11 MET

Bez przesady, chociażby Toughbook CF-51 (Pentium M, Centrino, a mk. 3 to już Core Duo) miał i szeregowe i równoległe, obecny CF-52
(he he panorama...) może też mieć.
W ciut starszym CF-50 (Pentium IV, Pentium M, Centrino) był jeszcze napęd FDD 1,44 Mb w standardzie (szczerze mówiąc często
używałem).

Sporo jednak doinwestowałeś w swój egzemplarz.

Też miałem pecha - najpierw coś z matrycą (chyba przez podróż w bagażu znajomej), z ramką matrycy (przypadłość tych modeli), z
pamięcią (podstawowe 512 MB wlutowane w płytę niestety), z baterią (m.in. wina podłączenia do przypadkowego inwertera 24/230V) może
i też ze złączem szeregowym.

I teraz się waham czy złożyć dwa Toughbooki z trzech, czy może zmienić platformę na ThinkPada (R51/52?, T42/43?) lub HP, szukałem
też w Dellach, ale sensowne modele mają panoramiczne ekrany co mnie wkurza (choć taki E6400 ATG całkiem całkiem, ekran podświetlany
diodami i jasność 400 cd do pracy na zewnątrz, i do Della można podświetlaną klawiaturę łatwo dokupić czego bardzo ale to bardzo mi
brakuje do pracy w półmroku).

-----

> Co do reszty - wlasnie ze wzgledu na zlacza go kupilem, rs232, jak i centronix sa na adresach jak Pan Bog przykazal, a wiec stare
programy pod DOSie beda z nimi tez banglac.