Re: Rozdzielczosc 4:3, ekran 16:9 ?

Autor: manmadepredator <vackoba_at_gazeta.pl>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 17:15:23 MET

On Tue, 17 Nov 2009 16:08:11 +0100, ąćęłńóśżź <usun_to@wp.eu> wrote:

>Bez przesady, chociażby Toughbook CF-51 (Pentium M, Centrino, a mk. 3 to już Core Duo) miał i szeregowe i równoległe, obecny CF-52
>(he he panorama...) może też mieć.
>W ciut starszym CF-50 (Pentium IV, Pentium M, Centrino) był jeszcze napęd FDD 1,44 Mb w standardzie (szczerze mówiąc często
>używałem).
>
>Sporo jednak doinwestowałeś w swój egzemplarz.
>
>Też miałem pecha - najpierw coś z matrycą (chyba przez podróż w bagażu znajomej), z ramką matrycy (przypadłość tych modeli), z
> [...]

Poszukaj jeszcze Dell D620/D630 ATG. Z tego co pamiętam tez posiadał
RS232 ale nie wiem czy LPT również. Dodatkowo na górze matrycy
znajdowało się podświetlenie klawiatury, co prawda w kolorze
czerwonym...
http://www.notebookcheck.net/Dell-Latitude-ATG-D620.3131.0.html
Główna jego wada to waga, bo coś koło 3kg, co na 14 calowy laptop to
troche dużo. Panorama też może być dla niektórych wadą.

Sam używam IBM T42 z 15" matrycą SXGA+ (S-IPS)i muszę powiedzieć, że
nie wyobrażam sobie pracy na niższej rozdzielczości i innej matrycy.
Kąty rewelacyjne zarówno w pionie jak i poziomie, co prawda ze względu
na wiek laptopa matryca nie świeci już tak dobrze, ale wciąż
wystarcza. Laptop nie posiada RS232, ale LPT ma.

Nad tym Dellem E6400 ATG też się zastanawiałem, ale obecnie nie mogę
sobie pozwolic na taki wydatek. Myślałem jeszcze nad E4200 ale
potrzebuję stacji dokującej, a ta dostępna pod E4200 to w zasadzie
robi tylko za podstawkę.

pozdrawiam