Re: po zamianie monitora, brak sygna³u z karty graficznej (zintegrowana na p³ycie)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Mon 16 Nov 2009 - 11:59:03 MET

> Nie, ¼le to robisz. Nie wiem sk±d takie pomys³y
> Aby google zarchiwizowa³o, dla potomnych:
>
> BIOSU NIE RESETUJE SIE WYCI¡GAJ¡C BATERYJKÊ !!!

O i widzisz - cieszy mnie tak klarowne postawienie sprawy, bo chaos w
googlu w tym temacie jest do¶æ spory. Dziêki za rozja¶nienie.

> Po to na p³ycie jest clear-cmos zworka, jumper, ewentualnie w najgorszym
> wypadku "styki do zwarcia" - by tego u¿yæ. Zapewne w instrukcji p³yty o
> tym pisali,  tylko nikt nie czyta³. Do tej operacji nale¿y mieæ
> od³±czone zasilanie 230v od zasilacza (ca³kowicie). Samo wyci±gniêcie
> bateryjki przewa¿nie nic nie daje, pamiêæ trzyma ustawienia jeszcze
> dobre kilka-kilkana¶cie minut, a najwy¿ej takie co¶ koñczy siê "sieczk±"
> w biosie (czê¶æ ustawieñ utracona=skasowana, czê¶æ losowo poustawiana,
> czê¶æ pozosta³a stara).

No i tu siê pojawia problem, bo moja dziewczyna kochana nie wie gdzie
jest instrukcja do jej p³yty :) Ale poszukam w sieci i pójdê tym
¶ladem. Dziêx.

Ale nie zamykajmy tematu - póki nie "wyleczê" powy¿szymi sposobami,
pliz :)