Re: po zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Mon 16 Nov 2009 - 11:41:25 MET

On 16 Lis, 09:15, Mark <ta...@adres.w.pl> wrote:
> Czasem dobrze przypomniec sobie standardowe sygnaly dzwiekowe. Ten wlasnie
> odpowiada za problem z grafka. Komputer daje znac ze albo nie moze
> uruchomic, albo nie ma karty graficznej.

Właśnie do takich wniosków doszedłem wertując w googlu tabelki z
sygnałami BIOSów. Ale chciałbym potwierdzić jakoś, czy to fuckup
karty, czy ustawień (...)

> [...]
> sterowniki i tak nie sa uwzgledniane. Opcje sa dwie:
> - Albo padla zintegrowana grafika
> - albo zintegrowana grafika jest *wylaczona* w BIOSie
> Rada - wloz  zewnetrzna karte graf, wejdz do BIOSu i dokladne sprawdz
> stawienia -  czy karta nei jest wylaczona, jaka jest kolejnosc - PCI,
> PCI-E/AGp, onboard - rozne BIOSy maja roznie to ujete, niektore maja
> dodatkowo opcje wylaczenia karty graficznej, w innych robi sie to np przez
> wlaczenie w tryb "PCI-E/AGP (nie wiem jakie zlacze masz) only" co powoduje
> ze komputer szuka tylko karty w slocie, a pomija zintergrowana.

(...) i właśnie dlatego wdzięczny jestem wielce za takie wskazówki. Po
powrocie z roboty wezmę się za to i jak rozumiem wtedy wszystko się
okaże - czy ustawienia w BIOSie, czy śmierć zintegrowanej grafiki.
Dzięki za wskazówki.