Re: karta WiFi + modem do ThinkPada T23

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Sat 14 Nov 2009 - 11:46:00 MET

Day Sat, 14 Nov 2009 09:57:56 +0100, Atlantis wrote:

> Mam takiego staruszka T23. Co prawda sprzęt nie jest najnowszy, ale
> wciąż się nawet sprawdza. Niestety wbudowana karta sieciowa nie
> obsługuje szyfrowania WPA i WPA2, a więc nie działa u mnie na uczelni, w
> bibliotece itp.
> Odkręciłem klapkę aby sprawdzić co tam siedzi i okazało się, że mam coś
> takiego:
> http://tinyurl.com/y8uj23d

Hmm.. a to ciekawe.

Nie mam teraz pod reka swojego T23, ale moge Ci powiedziec ze karta wifi w
nim zabudowana bez problemu obsluguje WPA.
Nie jestem pewien czy kupilem go z juz podmieniona karta, laptop jest
poleasingowy. W kazdym razie Linux wykrywa mi wifi jako cos z rodziny prism
i bez problemu obsluguje szyfrowanie WPA. Aaa.. przypominam sobie ze
wgrywalem jakis firmware do karty i byla to dosc skomplikowana operacja - po
tym grzebaniu mialem juz WPA.
Czy w windowsie dziala - nie wiem. Ale na bank pracuje poprawnie pod
linuksem.

Patrze na obrazek ze strony ktora podales i przypominam sobie ze instalujac
sterowniki w windows mialem logo Actiontec, wiec najprawdopodobniej mowimy
o tej samej karcie.

Moglbys podac wyniki z jakiegos softu diagnostycznego, np Everest -
ulatwiloby to sprawe.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą