karta WiFi + modem do ThinkPada T23

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Nov 2009 - 09:57:56 MET

Mam takiego staruszka T23. Co prawda sprzęt nie jest najnowszy, ale
wciąż się nawet sprawdza. Niestety wbudowana karta sieciowa nie
obsługuje szyfrowania WPA i WPA2, a więc nie działa u mnie na uczelni, w
bibliotece itp.
Odkręciłem klapkę aby sprawdzić co tam siedzi i okazało się, że mam coś
takiego:
http://tinyurl.com/y8uj23d

Tak więc ta sama karta spełnia rolę modemu telefonicznego. Chociaż
praktycznie z niego nie korzystam nie chciałbym ograniczać
funkcjonalności sprzętu. Czy istnieje jakaś karta łącząca w sobie WiFi z
modemem, ale wspierająca przy okazji nowoczesne standardy szyfrowania?
Gdyby tam był jeszcze Bluetooth... Ale nie, to już byłoby chyba zbyt
piękne. ;)