Re: karta WiFi + modem do ThinkPada T23

Autor: Atlantis <marekw1986NO-SPA_M_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Nov 2009 - 15:06:41 MET

Artur Frydel pisze:

> Nie jestem pewien czy kupilem go z juz podmieniona karta, laptop jest
> poleasingowy. W kazdym razie Linux wykrywa mi wifi jako cos z rodziny prism
> i bez problemu obsluguje szyfrowanie WPA. Aaa.. przypominam sobie ze
> wgrywalem jakis firmware do karty i byla to dosc skomplikowana operacja - po
> tym grzebaniu mialem juz WPA.

No właśnie na stronie Lenovo jest dział wsparcia technicznego, a w nim
odziedziczone po IBM sterowniki i inne pliki do nieco bardziej leciwych
ThinkPadów. Znalazłem tam również upgrade FW karty WiFi dla T23. Trochę
jednak obawiam się to wgrywać nie mając do końca pewności czy moja karta
to właśnie ta - faryczna. Komputer jest poleasingowy, zakupiony kilka
lat temu w firmie, która "odnawiała" taki sprzęt. Dostałem go wraz nową
baterią i dyskiem twardym oraz gwarancją rozruchową.
Nie mam więc pewności, że sprzedający nie wymienili karty sieciowej na inną.

> Moglbys podac wyniki z jakiegos softu diagnostycznego, np Everest -
> ulatwiloby to sprawe.

Oto co odnośnie tej karty zwrócił Everest:

Opis urządzenia
ActionTec MiniPCI 802.11b+Modem Combo Card

Pole Wartość
Właściwości urządzenia
Opis urządzenia ActionTec MiniPCI 802.11b+Modem Combo Card
Typ magistrali PCI
Magistrala / Urządzenie / Funkcja 2 / 2 / 0
ID urządzenia 1260-3873
ID podsystemu 1668-0406
Klasa urządzenia 0280 (Network Controller)
Numer wydania 01
Fast Back-to-Back Transactions Obsługiwane, Wyłączone

Własności urządzenia
Działanie przy 66 MHz Nieobsługiwane
Bus Mastering Włączone