Re: Zdalne uruchomienie komputera.

Autor: Mateusz Viste <mateusz_at_no-spam.please>
Data: Thu 12 Nov 2009 - 20:55:51 MET

On Thursday 12 November 2009 20:38, Piter S. wrote:
> Na routerze zrobiłem przekierowanie portu 7 na wskazany komputer.
> Uruchomiłem na innym komuterze (poza moją siecią) programik Magic Packet
> i spróbowałem budzić komputer. Nie udało się.
> Gdy to samo zrobiłem na komputerze w mojej sieci (czyli w LANie), działa
> bez problemu.
> Co jeszcze może być nie tak?

Odpowiedź podałem trzy dni temu, w poście
<l6cms6-no2.ln1@datacenter.viste-family.net>.

Podpowiedź: Pakiet dochodzi do routera, router myśli sobie "adres docelowy
należy do mojej podsieci", i zastanawia się, komu (jaki adres mac?)
pakiet przekazać. Skąd biedny router skołuje ten adres mac? Z kapelusza
przecież nie wyciągnie...

Pozdrawiam,
Mateusz Viste