Re: [problem] NTT Core Quad nagłe wyłączenia

Autor: Łukasz L. <lechll_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Nov 2009 - 21:04:07 MET

Michał pisze:

> W idle, czy coś wtedy liczył (obciążony procesor, gra 3d)?

Raz liczył, kilka razy nic nie liczył.
Chyba w każdym przypadku dysk 'mielił' no ale komputer co chwila coś
zapisuje, choćby przy sprawdzaniu poczty.
Komputer wtedy działał dobre parę godzin - a wcześniej miał przerwę
tygodniową (nie było mnie) - nie wiem czy to może mieć jakiś związek,
ale w poprzednim kompie stary zasilacz przed wymianą potrzebował
'rozgrzewki' aby poprawnie działać, zanim nie zdechł całkowicie.

--
http://kosowka.wordpress.com - z dala od szlaku