Re: Zdalne uruchomienie komputera.

Autor: Piter S. <piotr93_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Nov 2009 - 20:38:52 MET

Użytkownik "Mateusz Viste" <mateusz@no-spam.please> napisał w wiadomości
news:aobms6-do2.ln1@datacenter.viste-family.net...

> Przeczytać w manualu płyty. A jeśli nie wspomniano o tym w manualu, to
> zapytać producenta.
> Ewentualnie sprawdzić drogą empiryczną.

Ok, sprawdziłem i działa.
Budzenie przez LAN działa, ale przez internet nie działa.
Konfiguracja jest taka:
MODEM DSL -> ROUTER -> KOMPUTERY (w tym ten budzony)
Na routerze zrobiłem przekierowanie portu 7 na wskazany komputer.
Uruchomiłem na innym komuterze (poza moją siecią) programik Magic Packet i
spróbowałem budzić komputer. Nie udało się.
Gdy to samo zrobiłem na komputerze w mojej sieci (czyli w LANie), działa bez
problemu.
Co jeszcze może być nie tak?

--
Piotr