Re: Laptopy z Markietów

Autor: Bonaventura <bonawentura2_at_o2.pl>
Data: Wed 11 Nov 2009 - 15:26:44 MET

Dnia 2009-11-08 18:46, Użytkownik Gupik napisał:
Może niezupełnie na temat, ale powinno dać do zrozumienia.
Kupiłem dwie nawigacje, jedną w sieci Biedronka, drugą w Proline.
Jedna i druga po upływie trzech dni (!) wykazała uszkodzenia.
Sposób realizacji reklamacji:

1) Biedronka
Kierowniczka obejrzała sprzęt, stwierdziła usterkę Po czym "Józek
przynieś z magazynu drugą nawigację" Na zakończenie kierowniczka
powiedziała: Bardzo Pana przepraszamy i zapraszamy powtórnie.

2) Proline
Proszę przyjść podbijemy gwarancję i proszę się udać do serwisu
producenta - usłyszałem w słuchawce. Ależ ja nie chcę korzystać z
gwarancji ale z rękojmi. W odpowiedzi usłyszałem że czegoś takiego
Proline nie obowiązuje. Na moje zdziwienie i naleganie usłyszałem że
mogę ewentualnie nawigację przynieść do sklepu a oni za mnie ją wyślą do
naprawy.
Przyjęli, po tygodniu trzymania wysłali do serwisu Goclewera. tam była
dwa tygodnie wymieniono uszkodzony wyświetlacz (biała pozioma linia)
Nowy umocowany został klejem na gorąco. Po powrocie nawigacja leżała w
magazynie Proline przez kolejny tydzień.
Przy odbiorze stwierdziłem zanieczyszczenia pod osłoną ekranu. Pan z
rozbrajającym uśmiechem odparł, że może ją znów odesłać do serwisu.

Biorąc pod uwagę, że sprzęt i tak produkowany jest w Chinach, gdzie
lepiej kupować?

Z poważaniem Mariusz.