Re: G³o¶ny komputer a dobre ch³odzenie

Autor: Papa Smurfs <Papcio_at_zr.gurami.eu>
Data: Wed 11 Nov 2009 - 13:46:43 MET

Órzytkownik "egon" napisa³:
> Jakis czas temu kupi³em zasilacz do komputera firmy Chieftec, 500W,
> Kosztowa³ mnie sporo pieniêdzy. Dokupi³em jeszcze cooler, który te¿ nie
> by³ tani, rzêdu 200 z³.Feezen 7 Pro. Kupi³em po to, ¿eby kompter cicho
> chodzi³. Niestety s³ychaæ mocno szum. Zastanawiam siê jeszcze nad tym
> ma³ym wiatraczkiem p³yty g³ównej, ale sam ju¿ nie wiem. Co mo¿e byæ
> powodem takiego cha³asu wentylatorów, które powinny byæ ciche, które s±
> dobrej klasy? Mo¿e trzeba wyregulowaæ prêdko¶æ obrotów wentylatora? Proszê
> o pomoc.

to niewa¿ne czy kupi³e¶ nie wiem jak dorgi sprzêt i nie wa¿ne ze da³ê¶ sobie
wmówiæ jak dobry... skprzêt potfornie moco¿erny i z mas± wiatrakuf musi byæ
g³o¶ny, nic na to nie poradzisz, albo niewiele:O(
jak zale¿y ci ¿eby by³o cicho to kupujesz sprzêt ma³omocowy (oczywi¶cie o
porównywalnej wydajno¶ci) i bez wiatrakuf z ch³odzeniem tylko pasywnym,
nawet dyski kupujesz wolnoopbrotowe i ma³omocowe i s± prawie nies³yszalne,
tylko tak oci±gniesz nirwanê...:O)