On Wed, 11 Nov 2009 15:26:44 +0100, Bonaventura wrote:
> 1) Biedronka
> Kierowniczka obejrzała sprzęt, stwierdziła usterkę Po czym "Józek
> przynieś z magazynu drugą nawigację" Na zakończenie kierowniczka
> powiedziała: Bardzo Pana przepraszamy i zapraszamy powtórnie.
[...]
> Biorąc pod uwagę, że sprzęt i tak produkowany jest w Chinach, gdzie
> lepiej kupować?
Miales o tyle duzo szczescia, ze sprzet zepsol sie jeszcze w czasie trwania
oferty terminowej w Dronce i sprzet byl dostepny w magazynie. W przeciwnym
wypadku musialbys troche poczekac z reklamacja.
Ale wielkie brawa naleza sie za podejscie do klienta...
-- Pozdrawiam Radoslaw Ziomber www.astrofizyka.infoReceived on Wed Nov 11 16:10:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 11 Nov 2009 - 16:51:01 MET