G³o¶ny komputer a dobre ch³odzenie

Autor: egon <xxx_at_onet.pl>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 17:25:13 MET

Witam,
Jakis czas temu kupi³em zasilacz do komputera firmy Chieftec, 500W,
Kosztowa³ mnie sporo pieniêdzy. Dokupi³em jeszcze cooler, który te¿ nie by³
tani, rzêdu 200 z³.Feezen 7 Pro. Kupi³em po to, ¿eby kompter cicho chodzi³.
Niestety s³ychaæ mocno szum. Zastanawiam siê jeszcze nad tym ma³ym
wiatraczkiem p³yty g³ównej, ale sam ju¿ nie wiem. Co mo¿e byæ powodem
takiego cha³asu wentylatorów, które powinny byæ ciche, które s± dobrej
klasy? Mo¿e trzeba wyregulowaæ prêdko¶æ obrotów wentylatora? Proszê o pomoc.