Re: G³o¶ny komputer a dobre ch³odzenie

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Nov 2009 - 11:14:39 MET

U¿ytkownik "egon" <xxx@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:hd9fou$l7c$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Jakis czas temu kupi³em zasilacz do komputera firmy Chieftec, 500W,
> Kosztowa³ mnie sporo pieniêdzy. Dokupi³em jeszcze cooler, który te¿ nie
> by³

wbrew pozorom ostatni Chieftec jaki mia³em by³ bardzo g³o¶ny, du¿o
g³o¶niejszy od Modecoma. One nie s± takie ciche jak siê wydaje. Kolega te¿
musia³ wymieniaæ wentylator bo szum by³ niezno¶ny. Na dodatek po wywaleniu
plastikowej przegrody zas³aniaj±cej po³owê wentylatora w zasilaczu ma teraz
du¿o ni¿sze temperatury w obudowie i ciszê.