Re: Samsung F2380 (c-PVA) czy Dell 2209WA (e-IPS) ?

Autor: vDon <vondonaldo_at_onet.eu>
Data: Sat 31 Oct 2009 - 12:00:25 MET

Animka wrote:

> Jak to się robi?

Najprościej kolorymetrem.

> Najlepsze są Delle na takich podstawkach jak tu:
> http://www.delllow.com/go/_info/?id=83&partner_id=59595959&code=b8fe21dc89887ca2cfeee1f5b320c4ab&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2009-08&utm_content=83
>
> U mnie na osiedlu w Euro mają takie monitory (tylko nie panoramiczne) i
> jak tam jestem i spojrzę na jakiś to mam straszny żal do siebie, że
> takiego nie kupiłam tylko philipsa.

Nie masz czego żałować. Dell z linka wygląda na typowe budżetowe truchło
na tanim TN, z wszystkimi jego wadami. Dodatkowo ma podwyższony poziom
jasności, zapewne producent wykorzystuje "pompowanie bielą" do
nadrabiania kiepskiego kontrastu. Szkoda by było Twoich oczu. Jeśli
kupować, to lepiej coś na zjadliwszej matrycy.