Re: Samsung F2380 (c-PVA) czy Dell 2209WA (e-IPS) ?

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 30 Oct 2009 - 02:21:38 MET

vDon pisze:

> Mała prośba, mógłbyś może podać najniższy punkt czerni jaki uzyskałeś na
> skalibrowanym / oprofilowanym monitorze? No i przy jakim poziomie
> jasności był zmierzony? Z góry dzięki.

Jak to się robi?

Najlepsze są Delle na takich podstawkach jak tu:
http://www.delllow.com/go/_info/?id=83&partner_id=59595959&code=b8fe21dc89887ca2cfeee1f5b320c4ab&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2009-08&utm_content=83

U mnie na osiedlu w Euro mają takie monitory (tylko nie panoramiczne) i
jak tam jestem i spojrzę na jakiś to mam straszny żal do siebie, że
takiego nie kupiłam tylko philipsa.

--
animka