Re: Samsung F2380 (c-PVA) czy Dell 2209WA (e-IPS) ?

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Fri 30 Oct 2009 - 14:47:08 MET

Osoba Piotr Gogolewski napisała na pl.comp.pecet:

> ...o ile ta najlepsza allegrowa cena trafi się u sprzedawcy fizycznie
> mającego sklep w naszym mieście, bo zamawianie monitora przez kuriera,
> bez możliwości sprawdzenia przed zakupem to raczej pomyłka.

Akurat mam taką możliwość, ino co z tego. Sprowadzą mi, jeśli zdecyduję
się na zakup (Inwazja PC). W ogóle chciałbym go chociaż raz na żywo
zobaczyć i już od miesiąca chodzę po wszystkich sklepach jakie znajdę.

No ale Dell ma specyficzny kanał dystrybucji niestety. Jeśli ktoś wie
gdzie można na Śląsku zobaczyć te monitory, niech pisze.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur