Re: film z laptopa do TV

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 07:08:59 MET

1634Racine wrote:
> Tv-out (tylko kompozytowe niestety) to jest to wejscie okragle na lewej
> bocznej scianie,gdy patrzysz od przodu laptopa.

Licz sie z tym, ze przez composite jakosc (szczegolnie na LCD) bedzie
tragiczna (kiepska jakosc sygnalu + malutka rozdzielczosc + przeplot,
ktory nalezy usunac). Na tyle zla, ze korzystanie z tego rozwiazania traci
moim zdaniem sens. Inna sprawa, ze sam DivX na tak duzym ekranie nie
bedzie wygladac ladnie i nawet np. ffdshow z jego postprocessingiem
niewiele pomoze (choc zdecydowanie warto go wlaczyc).

> a glos? z wyjscia sluchawkowego laptopa [jack?] do audio-in w tv
> [pewnie 2x chinch]

Dokladnie. Albo nie do TV, a np. do wiezy.

> jest zdaje sie.

> nie wiem, czy jest; tv zobacze za dni pare.

Niemal na pewno jest. I z tego rozwiazania skorzystaj.

> co to znaczy: komplementarnego? jak to rozumiec? jak poznac?

Yyy. Moze chodzilo o komponentowe typu y/pb/pr (bo przeciez sygnal vga rgb
albo pal rgb to tez sygnal komponentowy)? Ale to Ci sie akurat nie przyda,
bo laptop ma tylko wyjscie RGB 31kHz i NIE da sie tak po prostu przerobic
go na y/pb/pr - sam kabel z odpowiednimi koncowkami do niczego sie nie
przyda.

> laptop - jak pisalem - stary jest, 1024 x 768.

Tyle ma matryca. Sam laptop potrafi wyswietlic duzo wiecej, chocby
1920x1080.

k,