Re: film z laptopa do TV

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 00:18:09 MET

Wiktor S. in news:hc7jng$a8j$1@news.onet.pl
> Nie napisałeś jaki telewizor.

chwilowo tyle o nim wiem, ile napisalem.

> Masz dwie możliwości:
> 1. przez wyjście opisane jako "TV-OUT", z tyłu czarne okrągłe, na obrazku
> skrajne prawe. Jest to albo standardowe gniazdo SVHS, albo niestandardowe
> wymagające przejściówki.

to wejscie dla myszy ps/2 [uzywam tak],albo klawiatura.
Tv-out (tylko kompozytowe niestety) to jest to wejscie okragle na lewej
bocznej scianie,gdy patrzysz od przodu laptopa.

> Podłączać do telewizora do gniazda SVHS, chinch
> lub euro - zależnie jakie jest w telewizorze. Sygnał audio może lecz
> nie musi iść po tym samym kablu. Jakość wystarczy do oglądania filmów,
> ale o HD zapomnij.

czyli co? tv-out kompozytowe [chinch/jack?] -> gniazdo w tv "chinch lub
euro - zależnie jakie jest w telewizorze".
a glos? z wyjscia sluchawkowego laptopa [jack?] do audio-in w tv [pewnie 2x
chinch]

> 2. przez wyjście opisane jako "15 pinowe złącze do podłączenia
> zewnętrznego monitora", z tyłu drugie od lewej na zdjęciu.

jest zdaje sie.

> Podłączać do
> identycznego

nie wiem, czy jest; tv zobacze za dni pare.

> bądź komplementarnego gniazda w telewizorze, jeśli w takie
> jest wyposażony.

co to znaczy: komplementarnego? jak to rozumiec? jak poznac?

A jesli juz: jaki to rodzaj kabla, zeby z jednej mial we- na 15 pinowe
laptopa, a do tv takie, jakie w tv jest jako "identyczne" lub
"komplementarne"?

> Przez to złącze osiągniesz dużo lepszy obraz, z HD
> włącznie - jeśli laptop i telewizor obsługują wyższe rozdzielczości -

laptop - jak pisalem - stary jest, 1024 x 768.

> jednak dźwięk musisz pociągnąć osobnym kablem.

czyli j/w napisalem? -> z wyjscia sluchawkowego laptopa [jack?] do audio-in
w tv [pewnie 2x chinch]