Re: Grafika na PCI-E

Autor: Artur <lord.agh_at_gmail.com>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 04:01:24 MET

Rafał pisze:
> Czy możecie mi polecić dobrą i bezproblemową grafikę na PCI-E?
>
> Tylko trzy kryteria :
>
> - chłodzenie pasywne
> - drugie wyjście na TV full HD, czyli z 1920x1080 po DVI lub HDMI
> - nisko energetyczna
>
> Dodam jeszcze, że nie jestem graczem a dotychczasową moją kartą była
> Matrox P650,
> tyle że na AGP, a obecnie zmieniam platformę.
>
> Strasznie się gubię w tych kartach, więc proszę o pomoc.
>
> Czy np. Asus EAH4350 będzie dobra?

Jeśli nie zależy Ci na jakiejś wypasionej grafice i nie grasz w
najnowsze gierki to może warto zastanowić się nad grafiką zintegrowaną?
Jeśli na platforma na AMD to polecam: ASUS M4A785TD-M EVO w wbudowaną HD
4200. Ma właśnie te wejścia, które wymieniłeś i pozwala po HDMI puścić
na 1920x1080, a na DVI chyba do ok 2500px

W platformę na Intelu nie zagnębiałem się.

Artur