Re: Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365

Autor: Szymon Wróblewski <simw_at_SPAMMpoczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 01:00:00 MET

> Chce zakupić jakieś cudo, do wykorzystania jako serwer ftp, zdalny
> Windows, punkt zaczepienia kamerki, printserwer itd.
> Dotychczas sluzy za to Compaq PII 400MHz, no ale przesadnie szybki nie
> jest.
> Chce kupic cos podobnego - niewielki i stosunkowo cichy firmowy komputerek.
> Widzialem i troche znam Compaq'i/HP, mialem firmie cala gamę Delli (też
> fajne), może jakieś inne pomysły?
>
> Alternatywą jest kupno małej obudowy i wsadzenie tam Athlona 2500+,
> ale... troche mi to nie odpowiada - osobna grafika, a takie poskładane
> [...]
Witam
Polecam zakup jakiegoś kadłubka notebooka.
W zależności od wyposażenia może kosztować już od 100zł w podstawowej
wersji tzn PM 1,4GHz i 256MB ramu.
Może być to coś zupełnie zgrabnego HP nc4000 lub mniej zgrabnego nc6000.
Oczywiście do tego trzeba dokupić dysk twardy 2,5", 40GB można kupić już
od 80zł.
W zestawie karta sieciowa gigabitowa. Można za kolejne 100zł dokupić
kartę wifi + wbudować bluetootha.
Taki zestaw będzie cichy i energooszczędny. W idle pobiera ok 25W, gdy
się dokupi baterię będzie prawie jak z UPS :)
Można też dokupić stację dokującą cena od 10zł i wtedy będzie komplet wyjść.

--
Pozdro
Simon