Re: Dwa rdzenie - perspektywy

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 04:13:06 MET
Message-ID: <wd5syecfi79d.dlg@saikokila.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Proces "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> zwrócił błąd:

>> Vista sobie radzi - na tyle dobrze że trudno się nieraz zorientować
>> patrząc na wykresy z ilu rdzeni dana gra korzysta, bo każdy słupek ma
>> po kilkanaście procent.
>
> w XP jest tak samo.

Na moim kompie właśnie nie jest - tam w _trakcie_ gry trzy lub dwa
słupki mają po zero-kilka procent. Poza tym XP od SP2 jako tako wspiera
wieloprocesorowość, w Viście to po prostu poprawili. No ale XP nie jest
już do grania tylko do kosza...

-- 
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8
Received on Wed Oct 28 10:25:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Oct 2009 - 11:51:12 MET