Re: Jaki komputer do muzykowania (cross)

Autor: serenity.pl <serenityWYTNIJTO.pl_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Oct 2009 - 13:22:57 MET

> Płyta z ACC, chciałbym odblokować czwarty rdzeń i podciągnąć do 3,X GHz

What you mean: odlokować czwarty rdzeń ? :O Zabrzmiało, jak z filmu SF ;)

Pierwsze słyszę, że rdzeń jest zablokowany. Czyli jest procek 4
rdzeniowy i fabrycznie czwarty rdzeń jest zablokowany ???? I don't get it :(

> (zależy ile wytrzyma boxowe chłodzenie).

Overlocking na boxowym chłodzeniu ? Czijzas a mi właśnie zaproponowano
preamp - "na całe życie" za blisko 10 tysięcy zł ! Chciałbym mieć taki
ale mię nie stać :( Żona mi i taj jaja urwie, jak zobaczy fakturę za
preamp + mikrofon, osprzęt, kable....uuuuj nie tak to miało być ;P
No a Ty chcesz zaoszczędzić na wiatraczku 70 zł i ryzykować
niestabilnością kompa ? O man...

--
Pozdrawiam,
Pawel vel. Serenity