Re: Jaki komputer do muzykowania (cross)

Autor: Ingarden <ekstrakt_USUN__at_o2.pl>
Data: Tue 27 Oct 2009 - 14:04:49 MET

> What you mean: odlokować czwarty rdzeń ? :O Zabrzmiało, jak z filmu SF ;)

Takie czasy :)

> Pierwsze słyszę, że rdzeń jest zablokowany. Czyli jest procek 4
> rdzeniowy i fabrycznie czwarty rdzeń jest zablokowany ????

Dokładnie. Tak jest taniej.

> No a Ty chcesz zaoszczędzić na wiatraczku 70 zł

Matematyka. Różnica w OC (boxowe vs inne chłodzienie) wydaje mi się
niewarta 70zł (patrząc np. na iloraz cena/punkt_w_benchmarku lub
cena/1MHz). Lepiej już chyba wziąć za te 70zł lepszy procesor.

Swoją drogą teraz boxowe wiatraki są trochę inne, solidniejsze, niż
kiedyś. (Ale też niestety coraz ciężej kupić OEM.)

> i ryzykować niestabilnością kompa ? O man...

Przecież po OC zrobię prime i inne torture testy, zeby sprawdzić
stabilność. Nie zostawię żadnych ustawień, które nie dają 0 errorów.

Ludzie wyciągają na 720 ponad 3GHz bez zmiany chłodzenia i bez problemów
ze stabilnością. _Podobno._

Co nie znaczy, że akurat ten sprzęt jest w moim przypadku najlepszy.
Teoria i artykuły to jedno, praktyka to drugie - zdaję sobie sprawę.

--
le